سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هم به خانه زهرا سلام الله برویم - یاس سفید
شناسنامه :: پست الکترونیک :: پارسی یار :: طراح قالب
آمار بازدید
بازدید امروز : 2 نفر
بازدید دیروز : 0 نفر
بازدید کل : 57508 نفر

 





Powered by WebGozar

با هم به خانه زهرا سلام الله برویم - یاس سفید
 
برای نمازگزار، محبّت فرشتگان و هدایت و ایمان و نور معرفت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 

 

 

خداوندا من در کلبه ى فقیرانه ى خود چیزى دارم که تو در عرش کبریاییت ندارى زیرا من ، چون تویى دارم و تو چون خودى ندارى

    لینک های زیر هر هفته یک بار به روز می شوند.  

مطالب علمی

شعر و شعرا

 

 

 

                                                       

                                    

زیرا میخواهیم خدا را بشناسیم و در چشمان زیبای او خدا را ببینیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا معنا و مفهوم عبادت را در رکوع و سجود او درک کنیم..و از چشمان اشک الود او و بدن لرزان او..راز خضوع و خشوع را در نماز جستجو کنیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم...تا زشتی ارزوی دنیوی را در زهد و ساده زیستی او ببینیم و از کاسه گلین او اب حیات بنوشیم..تا هر چه اغیار است از دلمان به در شود..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا دستان انفاق گر او را ببوسیم..و شوق یتیم نوازی را در دامن پر مهر او ببینیم..و از بخل .. حرص ..انحصار مال پرستی..فارغ اییم..و فقر و نداری دیگران ما را بی تاب کند..

به خانه زهراسلام الله برویم..تا دل پریشان و مضطرب خویش را در چادر   عصمت او ارام کنیم..و جان لجنزار از گناهان را در سبوی طهارت او شستشو دهیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا حقیقت زیبایی را در روشنایی عرفان او ببینیم..و عظمت خدا را در صلابت نگاه او نظاره گر باشیم..و راز - فاطمه -را در -سرٌ- زهراپیدا کنیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم...تا جهل ویرانگر را به نور علم او از دل بیرون کنیم..و گرد و غبار غفلت را در کوثر زلال او شستشو دهیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا زیبایی عبادت او را تماشا کنیم..و فراز ساکنان ملکوت را نظاره گر باشیم.. و پرواز های قران را در بیان نورانی او مشاهده کنیم..و شبانگاهان تا سحرگاه محو اسمان روشن قران گردیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا در نور تسبیح او.کسالت سستی را به مستی..و اقامت را به قیام..و ظلمت را به نور و غیبت را به حضور ..و ریاضت را به ملاحت تبدیل کنیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا ارامش روحانی حجاب را بشناسیم..و متانت و وقار زن را در ایینه عفت او به تماشا بنشینیم..و شکوه زن را در صلابت حجاب او معنا کنیم..و گنج غنا را در قناع او جستجو کنیم..

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا اوصاف شیعه را از زبان ام المومنین بشنویم..و مسیولیت شیعه گری را بر مدار بیان او قرار دهیم..و از خود بپرسیم ایا شیعه واقعی هستیم؟؟!!!

به خانه زهرا سلام الله برویم..تا انتظار او را از خود در یابیم..و قول و عملمان را بر رضای او استوار سازیم..و تکالیف خود را اطاعت صادقانه او بدانیم....

به خانه کوچک زهرا سلام الله برویم.تا برنامه زندگیمان را انشا کند..و بهای بهشتی شدن  شیعه را از زبان مبارک او بشنویم..

                                                   

به خانه کوچکی برویم که دنیا از ان اداره میشود..

                 به ابی انت و امی و نفسی یا مولای یا زهرا...

 

 

نوشته شده توسط محمدحسن محمدی در تاریخ جمعه 86/1/3 ، ساعت 11:45 عصر
نظرات شما عزیزان: نظر

لیست کل یادداشت های وبلاگ